Skeikampen

Heisann I dag våknet jeg ganske uvitende om at planen for dagen var å gå en fjelltur på ikke mindre enn 2 mil... Må ærlig inrømme at jeg var lite gira på det med tanke på at formen ikke var helt på topp og jeg var greit mer keen på en rolig-inne-dag på hytta med kakao og netflix foran peisen. Likevel kan jeg ikke legge skjul på at det var relativt deilig å komme seg ut i den herlige høstlufta til tross for at det tok oss seks lange timer. Går fort sånn når jeg og bigsiss er på tur si, blir mye skravling og tøysing! - Etter en varm og veldig etterlengtet dusj ligger vi nå slengt på sofaen iført joggisen og venter på at Line jorda rundt skal starte. Skal ikke se bortifra at melkesjokoladen og potetgullet kommer fort frem på bordet heller si! Prekas ∇

autumn coats

// 1 - HER// 2 - HER // 3 - HM // 4 - HER// 5 - HM // 6 - HER // 7 - HER// 8 - HER // 9 - HER

Hytta neste

Iført joggisen og med laid back beats lista på ørene, befinner jeg meg nå på toget på vei opp til Lillehammer. Hytta ligger riktig nok et stykke unna Lille på Skeikampen som det så fint heter! Kjenner jeg ser frem til å komme frem nå... lite som er like herlig som hytta nå med alle høstfargene og avslappende dager inne foran peisen... Ahh løøvit!!

This day

Dagen idag startet en del tidligere enn forventet da naboen bestemte seg for å sprenge i hagen klokka syv om morran. Veldig lite innafor for vår del som lukka øynene 03:30 presis i går! Ahh, jaja... På den positive siden får vi litt mer ut av dagen å da istedenfor å dra oss til langt ut på ettermiddagen! Ellers blir det en tur inn til Oslo litt senere for ei aldri så litta shopping si og pakking i kveld til hytta i morra. Vi prekas

Todays

// Snapshots fra dagen i dag

Zzunday

Heisann! For øyeblikket sitter jeg og en venninne godt plassert i solstolene på verandaen iført bikini og shorts og nyter varmen til de grader. Etter en sen kveld på oss i går unnet vi oss å sove lenge idag og lagde en digg frokost med amerikanske pannekaker og egg og bacon. Nam!! Om litt tenker vi pakke ned grillpølsene og badetøy og dra til et vann i nærheten. Sommer´n ekke helt over ennå si! Snakkes

New purse - michael kors

Heisann!! Når jeg var i Frankrike i sommer tok jeg mamma og søster en roadtrip til Cannes hvor denne nydeligheten fikk bli med meg hjem. Har lett etter en liten veske i evigheter nå hvor jeg får plass til akkurat det som er nødvendig, og da er denne helt perfekt!! Modellen jeg har heter Selma Mino Saffiano Leather Crossbody og den finnss også i str medium og large, som også er super til skoleveske! Elsker den:))

this day

Heisann! Etter gårsdagens treningsøkt på Akropolis våknet jeg idag tidlig med tidenes stølhet og en kropp som nektet å bevege seg. Kjenner jeg angrer litt dagen derpå med tanke på at det tok meg evig lang tid å komme meg opp fra senga, menmen. Ellers har dagen gått til prosjekt jobbing og en tur til byen med Frida! Nå skal jeg ta turen til Asker for å besøke mormor noe som blir koselig, har ikke sett henne på en evighet! Snakkes

høst cravings

// Trykk på bildet for å se deforskjellige produktene og følg meg på polyvore HER

På ønskelista: Tapestry

Heisann. For ikke lenge siden scrollet jeg nedover nettsiden til Urban Outfitters i håp å finne noen godsaker å investere i da jeg kom over disse sinnsykt fine tapestry teppene. Oppdaget disse på tublr en stund tilbake da jeg så et soverom pyntetopp med disse såkalte "teppene". Syntes selv det er sykt fint og har funnet et par favoritter som forhåpentligvis dumper ned i postkassa om ikke alt for lenge. Helt genialt å ha om man ønskerå dekorere en ellers så kjedelig vegg. Kan også brukes som strand teppe, sengeteppe osv. Mine favoritter finner dere HER, HER og HER - Hva syntes du om Tapestry teppene? ♥

BEST BOMBER - SPONSET

// sponset produkt Hei alle fine lesere! I skrivende stund ligger jeg slengt utover sofaen med joggisen på og The Weeknd på full guffe. Kan ikke beskrive hvor inloovejeg med det nye albumet... Fyøren, så mye bra. Har alltid vært stor fan av sangene til The Weeknd, og kan ikke si at Beauty Behind The Madness skuffer. Løøv it - Ellers har dagen min for det meste gått til netflix og chillettersom jeg tok meg fri fra skolen idag i håp om at forkjølelsenog feberen blir borte. For en stund siden var jeg også så heldig å få tilsendt dennesuuper fine og digge jakken fra junkyard.Har hatt denne på ønskelisten en lang stund nå faktisk, så ble overlykkelig når jeg ble tilbudt å få den sendt hjem. Er helt forelsket, og har brukt den nesten hver dag siden!!! Det er av Junkyards eget merke ogmodellen heter best bomber.Du finner den ved å trykke på lenken HER♥ (finnes også i flere farger) - Hva syntes du om jakken? Kul hææ:pp

Torsdagsinspo

// Følg meg på pinterest HER Halo!! Har vært dårlig med blogging i det siste på grunn av mye skolearbeid rett og slett. Skulle troman slapp unna mye av dette når man går media, men neida... prosjekter,tidsfrister og innleveringer hele tiden, ahh kjenner jeg lengter etter ferien allerede. Ellershar jeg greid å bli syk bare for å toppe det hele. Har nå slitt med hodepine og forkjølelse i over to uker nå og merker jeg er dritt lei!! Det går mye tid under dyna med netflix og melk og honning for å si det sånn, hehe. Ellers har vi jo kommet så langt at det er Høst♥ Selvom sommeren er helt klart favoritten hos meg, kommer høsten på en god nummer to!! Ingenting slår tanken på å ligge inne i varmen ellerkafebesøk med jentene på litt kaldere og mørke høstdager!! - Nå skal jeg få ryddet og vasket leiligheten før jeg skal mekke litt mat, snakkes