snapshots lately

// Følg meg gjerne på INSTA her ♥

Yesterday

God søndagskveld! Beklager dårlig oppdatering, har vært stresset med litt forskjellig i det siste, så bloggingen har blitt nedpriotert og glemt litt bort. Skal skjerpe meg! - Ellers kan jeg fortelleom en koselig bursdag for Tiril, Rikke og Linn i Drammen i går. Var en kjempehyggeligfeiring på Børsen med mye godsnakk og masse god mat! - Idag derimot har vært en slækkdag for min del... våknet ikke senere en kvart på ett hvor det var egg og bacon til frokost, og en dag på sofaen for å se siste etappe av Tour deFrance i vente. Gøy!! Imorgen drar jeg og noenflereinnover til Ekebergsletta og Norway Cup for å se på kjente som spiller!Er en fast tradisjon, så blir gøy og se hvordan stemningen er der i år!! - Nå skal jeg og resten av fammen slenge oss ned på sofaen og nyte søndagskvelden med te og film! Ha en fin kveld allesammen. ♥

Purchase from junkyard

// Om noen få dager (forhåpentligvis) dukkerdisse gobitene opp på døra. Har hatt helt dilla på disse to plaggenekjeempe lenge nå, og klarer knapt å vente til de erer på plass i garderoben! Begge plaggene har jeg fått "delvis" sponset og dere kan finne bomber jakken HER og T-Skjorten fra Hype HER - Ønsker alle en fin helg videre? klemzz

Jane køing - lovetag

Heisann og god fredag. Yeyy! For dere som ikke har sommerferie fullt enda, kan glede dere over at det endelig er helg. Selv er jeg ferdig med jobbingen for denne sommeren og gjør ikke annet enn å nyte lange sommerdager ute i båten og med venner! Elsker sommeren såå mye da det alltid er noe og finne på og hver eneste dag er fylt med latter, kos og ikke minst skapes det mange gode minner!♥ - Fikk også en gledelig overraskelse på døren i dag hvor postdamen kom med en pakkefra Jane Køing til meg. I pakken var det et nydelig lovetag smykke med bokstaven "L" gravert inn. Elsker virkelig disse smykkene, og har lengtet etter et selv veeldig lenge!! Deter helt perfekt til hverdagsog kan brukes til alt. Smykket fikk jeg sponset, og du kan finne det HER - Hva syntes du om smykket? Og hva er dine planer for helgen? ♥

Spa days

Heisann! Har hatt et lite fravær fra bloggen på grunn av et oppussings prosjekt hjemme som har tatt myye tid.Heldigvis er vi snart i mål, noe jeg ser veldig frem til! Ellers tok mamma og jegbåten over til Son Spa i forgårs forå ta en velfortjent pausemidt i oppussingen. Må si vi koste oss med behandling, god mat og ikke minst muligheten til å slappe heelt av. Herlig!! Nå ligger jeg og en venninne i solsteikai håp om å få litt farge på kroppen, før vi tar turen bort til sentrum for åta oss en is... - Tenker forresten å legge ut en konkurranse til dere veldig snart som er verdt og få meg seg, så stay tuned!!

summer pins

// Følg meg på pinterest HER ♥

Sunne vafler - oppskrift

Phhh! Fortiden har vi et oppussings prosjekt hjemmesom innebærer myye rydding samtvasking og maling av vegger, karmer osv... er rimelig lei etter et par dager i strekk nå ja. Heldigvis er vi snart i mål og kan snart pakke kofferten å reise ned til huset i Frankrike! Åhh som jeggleder meg!! Nå har jeg tatt meg fri fra oppussing og laget meg noen saftige, sunne vafler til kvelds!Fant oppskriften på disse vaflene for kun noen dager siden og har laget dem nesten hver dag siden! Det eneste man trenger for 6 vafler er 1 banan, 2 egg, 1dl havregryn og 1ts kanel. Så blander man alt sammen i en bolle og steker vanlig med et vaffeljern. Om man ønsker den ikke fullt så mettende er detbare å droppe havregrynen! Ta gjerne også noen bananbiter og syltetøy på toppen for ekstra god smak. Nam!!! - Har dere prøvd ut denne oppskriften før? Tar også gjerne i mot tips til andre gode oppskrifter! ♥

Olympus PEN E-PL7

Heei! For noen dager siden bestemte jeg meg for å invistere i et kamera fra Olympus! Finally!! Har sikkert siklet på dette kameraet et år nå, og er sååfornøyd etter å ha testet det ut et par dager. Ikke bare er kameraet bra, men designet er også helt fantastisk. Elsker at det har en litt gammeldags look samtidig som den er moderne! Jeg kjøpte kameraet i Japan Foto sine butikker og brukte rundt 8 000 på det totalt (Dette var inkludert et 45mm 1.8 objektiv, forsikring, og minnekort). Må inrømme at jeg var ganske så usikker om jeg skulle kjøpe eller ikke i og med at prisen er såppasstiv... men angrer virkelig ikke et sekund og mener det er verdt hver krone!! Olympus 14-42mm standarlens (til venstre) - Dette objektivet er det som følger med når man kjøper kameraet ogogså det jeg har tatt mest i bruk. I og med at det er så lett og litekan man ta det med overalt! Når jeg skal i bursdag eller bare ut å spise tar jeg alltid med 14-42mmda det både er super kvalitet og zoom muligheter. Er og...

Nelly purchase

Heisann! For noen dagerla jeg merke til det storesalget nelly.com har ute og kunne dy meg med å bestilleet par produkter hjem på døra. Bladde igjennom sikkert hundre sider før jeg fikk plukket ut noen favoritter å invistere i, og endte opp med et par basis plagg og en treningshorts fra nike som har stått på ønskelista en stund nå. Har egentlig satt meg et mål om å ha kjøpestopp fremtil Frankrike om to uker, menmen... følte jeg fortjente litt nytt ettersom jeg ikke har kjøpt noe på veldigveldlig lenge! Salget finner dere HER! ♥

Sunday

Heihei! Etter en langtur i fjellet i dag også, gjenstår det kun litt vasking og rydding av hytta før vi tar turen hjem igjen.Er ganske så kjølig her oppe så skal bli deilig og komme hjem til kysten hvor temperaturen er litt høyere, hehe. Ellers har jeg siste jobbvakt i morgen, så gjenstår det kun noen dager før vi drar nedover til Frankrike, eyy!! Skal bli digg med solfyllte dager ved bassenget,soling og ikke minst masse god mat!Skal til et sted som heter Lyon og blir der i noen uker. Har hørt masse bra om stedet så regner med at dette blir bra♥ //Bildene er fra Torsdagen hvor kvelden ble avsluttet medsolnegang under dyna på verandaen hjemme. Kos!

Ut på tur

Hei venner! Idag ble den en tidlig frokost førvi tok fotturen opp til Ormtjernkampen et lite stykke unna hytta. Begynner å bli en stund siden sist ordentlige fjelltur som dette, så må inrømme det gikk ikke like lett som jeg hadde trodd. Jaja... kos var det ihvertfall med en times solig og matpause på toppen! Nå står det hjemmelaget pizza og filmkos på tur etter jeg har hoppet i dusjen og slengt på meg joggisen, digg!! ♥

On the road

Halo! En aldri så liten oppdatering fra bilen på vei opp til hytta... For øyeblikket spilles The Weekend på full guffe mens det gjenstår en halvannen time til vi er fremme! Hytta virker sjeldent fristende, men jeg må innrømme at jeg ser frem til en helg med brettspill og dagsturer i fjellet! Loveit!! ♥ Donkeyboy - Downtown Drake - Marvins Room Selena Gomez - Good For You A$AP Rocky - L$D Tove Lo - Nor On Drigs // Musikk er et helt klart must for min del på timeslange bilturer som dette! Over finner dere mine topp 5 låter akkurat nå!

Late morning

Hei og god morgen! Ble en sen morgen og frokost for min deletter netflix maraton i går kveld. Nå er jeg i pakkemodus og snart på god vei oppover til hytta. Må ærlig innrømme at jeg ser frem til et par aktive dager medgåturer og snurring (obligatorisk turmat) på fjellet, nå sommesteparten av dagene har vært late fra min side! // Snapshot av en litt for sen frokost i dag - Ristet toast med egg og avokado... NAM!! ♥