BLOGGEN ER FLYTTET!

Dere finner den nye bloggen p https://nouw.com/linneliassen

- Vippefin -

I skrivende stund ligger sss og jeg slengt p sofaen med dyna over oss og tar livet med ro, rett slett. Ikke eremye lekser p skolefronten heller noe som er relativt diigg!! Befinner meg n i "helvetes perioden" som de s pent har kalt det... ogmed tanke p at jeg syntes det er ganske schill er jeg rimeligfornyd. - Ellers ble det en aldri s liten tur til Oslo cityy etter skolen i dag hvor jeg satt p vippe-extensions hos Pille Joosep.Var ganske spent p resultatet i og med at jeg aldri har tatt det fr, men herlighet s fint det ble...storfornyd!! Ikke minst er detsyykt deilig og ikke mtte tenke p mascara om morgenen og til en hver tid vite hvor vippetanga er. Shmud:PP Behandlingen fikk jeg sponset, og jeg skal selvflgelig diske opp med ett innlegg i nrmeste fremtid med bedre bilder av vippene, sstay tunedfolkss :)) ∇ // Verdens diggeste genser (over) ble ogs med meg hjem i dag. Har vrt p evig jakt etter enoversizedgenser jeg kan "pakke" meg inn i p k...

Nr tiden gr for fort...

... for kun noen dager siden smilte jeg av tanken om at detendeliiig er ferie og at jeg skulle utnytte den til de grader, men hersitter n jeg da... kun f timer fr oppmte i klasserommetogmed flelsen at ferien aldri har vrt kortere. Huff denne tida alts... Kjenner jeg blir litt skremt over hvor fort den gr til tider nr ting jeg har sett frem til i en evighet er over fr jeg vet ord av det. Menmen snn ere si, tenker jegslr fra med den tanken n og nyter heller de siste timene av ferien. Skal hive i meg litt mat n fr jegtar turen til Spa hotellet for trene litt osv. // Over ser dere et bilde av skoene jeg snakket om i sist innlegg btw. Syntes selv de er dritkuleog digger designet. Et stort pluss er at de ogs er syktcomfy g med i tillegg til at de er super lette. Elsk elsk♥ De er av merket "asfvlt" og dere kan finne flere modeller HER ∇

Hjemreise

Eyy n er jeg s happii som det gr an bli! Familien stoppet i Lillehammer ei litta tur for spise osv og jaggu fant jeg ikke et par sko jeg nsket meg leenge... Skoene er fra merket "asfvlt" og er s kule at de bare mtte vre med hjem!! S n sitter jeg i bilen overlykkelig og mildt sagt smfornyd (riktig nok 900kr fattigere) ♥ Bilder kommer sklart senere! ∇ - N tenker jeg sette p KUWTK for fordrive tiden i bilen, og satser p at de tre timene som gjenstr gr fort som fy... Blir deilig og komme hjem til senga si n ja og verdens beste chilikakao, hehe! Vi snakkes

KAKAO-TID

God morgen mennesker! Starter dagen med en over middels deilig kakao foran peisen fr det brer ut p fjelltur igjen! Kroppen min er mildt sagt greit sliten ett grsdagen s hadde gjort meg lite om det endte med innedag istedenfor... Ellers blir det mest sannsynlig en tur ned til Lillehammer litt senere for spise og kikke litt i butikker osvosv. Er p evig jakt etter verdens smudeste oversized genser til pakke meg inn i, s forhpentligvis blir det med meg en genser eller to tilbake til hytta igjen! N er det ut av joggisen og ut p tur folks - SNAKKES ∇

Skeikampen

Heisann I dag vknet jeg ganske uvitende om at planen for dagen var g en fjelltur p ikke mindre enn 2 mil... M rlig inrmme at jeg var lite gira p det med tanke p at formen ikke var helt p topp og jeg var greit mer keen p en rolig-inne-dag p hytta med kakao og netflix foran peisen. Likevel kan jeg ikke legge skjul p at det var relativt deilig komme seg ut i den herlige hstlufta til tross for at det tok oss seks lange timer. Gr fort snn nr jeg og bigsiss er p tur si, blir mye skravling og tysing! - Etter en varm og veldig etterlengtet dusj ligger vi n slengt p sofaen ifrt joggisen og venter p at Line jorda rundt skal starte. Skal ikke se bortifra at melkesjokoladen og potetgullet kommer fort frem p bordet heller si! Prekas ∇

Hytta neste

Ifrt joggisen og med laid back beats lista p rene, befinner jeg meg n p toget p vei opp til Lillehammer. Hytta ligger riktig nok et stykke unna Lille p Skeikampen som det s fint heter! Kjenner jeg ser frem til komme frem n... lite som er like herlig som hytta n med alle hstfargene og avslappende dager inne foran peisen... Ahh lvit!!

This day

Dagen idag startet en del tidligere enn forventet da naboen bestemte seg for sprenge i hagen klokka syv om morran. Veldig lite innafor for vr del som lukka ynene 03:30 presis i gr! Ahh, jaja... P den positive siden fr vi litt mer ut av dagen da istedenfor dra oss til langt ut p ettermiddagen! Ellers blir det en tur inn til Oslo litt senere for ei aldri s litta shopping si og pakking i kveld til hytta i morra. Vi prekas

Todays

// Snapshots fra dagen i dag

Zzunday

Heisann! For yeblikket sitter jeg og en venninne godt plassert i solstolene p verandaen ifrt bikini og shorts og nyter varmen til de grader. Etter en sen kveld p oss i gr unnet vi oss sove lenge idag og lagde en digg frokost med amerikanske pannekaker og egg og bacon. Nam!! Om litt tenker vi pakke ned grillplsene og badety og dra til et vann i nrheten. Sommern ekke helt over enn si! Snakkes

this day

Heisann! Etter grsdagens treningskt p Akropolis vknet jeg idag tidlig med tidenes stlhet og en kropp som nektet bevege seg. Kjenner jeg angrer litt dagen derp med tanke p at det tok meg evig lang tid komme meg opp fra senga, menmen. Ellers har dagen gtt til prosjekt jobbing og en tur til byen med Frida! N skal jeg ta turen til Asker for beske mormor noe som blir koselig, har ikke sett henne p en evighet! Snakkes

snapshots lately

// Flg meg gjerne p INSTA her ♥

Yesterday

God sndagskveld! Beklager drlig oppdatering, har vrt stresset med litt forskjellig i det siste, s bloggingen har blitt nedpriotert og glemt litt bort. Skal skjerpe meg! - Ellers kan jeg fortelleom en koselig bursdag for Tiril, Rikke og Linn i Drammen i gr. Var en kjempehyggeligfeiring p Brsen med mye godsnakk og masse god mat! - Idag derimot har vrt en slkkdag for min del... vknet ikke senere en kvart p ett hvor det var egg og bacon til frokost, og en dag p sofaen for se siste etappe av Tour deFrance i vente. Gy!! Imorgen drar jeg og noenflereinnover til Ekebergsletta og Norway Cup for se p kjente som spiller!Er en fast tradisjon, s blir gy og se hvordan stemningen er der i r!! - N skal jeg og resten av fammen slenge oss ned p sofaen og nyte sndagskvelden med te og film! Ha en fin kveld allesammen. ♥

Spa days

Heisann! Har hatt et lite fravr fra bloggen p grunn av et oppussings prosjekt hjemme som har tatt myye tid.Heldigvis er vi snart i ml, noe jeg ser veldig frem til! Ellers tok mamma og jegbten over til Son Spa i forgrs for ta en velfortjent pausemidt i oppussingen. M si vi koste oss med behandling, god mat og ikke minst muligheten til slappe heelt av. Herlig!! N ligger jeg og en venninne i solsteikai hp om f litt farge p kroppen, fr vi tar turen bort til sentrum for ta oss en is... - Tenker forresten legge ut en konkurranse til dere veldig snart som er verdt og f meg seg, s stay tuned!!

Olympus PEN E-PL7

Heei! For noen dager siden bestemte jeg meg for invistere i et kamera fra Olympus! Finally!! Har sikkert siklet p dette kameraet et r n, og er sfornyd etter ha testet det ut et par dager. Ikke bare er kameraet bra, men designet er ogs helt fantastisk. Elsker at det har en litt gammeldags look samtidig som den er moderne! Jeg kjpte kameraet i Japan Foto sine butikker og brukte rundt 8 000 p det totalt (Dette var inkludert et 45mm 1.8 objektiv, forsikring, og minnekort). M inrmme at jeg var ganske s usikker om jeg skulle kjpe eller ikke i og med at prisen er sppasstiv... men angrer virkelig ikke et sekund og mener det er verdt hver krone!! Olympus 14-42mm standarlens (til venstre) - Dette objektivet er det som flger med nr man kjper kameraet ogogs det jeg har tatt mest i bruk. I og med at det er s lett og litekan man ta det med overalt! Nr jeg skal i bursdag eller bare ut spise tar jeg alltid med 14-42mmda det bde er super kvalitet og zoom muligheter. Er og...

Sunday

Heihei! Etter en langtur i fjellet i dag ogs, gjenstr det kun litt vasking og rydding av hytta fr vi tar turen hjem igjen.Er ganske s kjlig her oppe s skal bli deilig og komme hjem til kysten hvor temperaturen er litt hyere, hehe. Ellers har jeg siste jobbvakt i morgen, s gjenstr det kun noen dager fr vi drar nedover til Frankrike, eyy!! Skal bli digg med solfyllte dager ved bassenget,soling og ikke minst masse god mat!Skal til et sted som heter Lyon og blir der i noen uker. Har hrt masse bra om stedet s regner med at dette blir bra♥ //Bildene er fra Torsdagen hvor kvelden ble avsluttet medsolnegang under dyna p verandaen hjemme. Kos!

Ut p tur

Hei venner! Idag ble den en tidlig frokost frvi tok fotturen opp til Ormtjernkampen et lite stykke unna hytta. Begynner bli en stund siden sist ordentlige fjelltur som dette, s m inrmme det gikk ikke like lett som jeg hadde trodd. Jaja... kos var det ihvertfall med en times solig og matpause p toppen! N str det hjemmelaget pizza og filmkos p tur etter jeg har hoppet i dusjen og slengt p meg joggisen, digg!! ♥

On the road

Halo! En aldri s liten oppdatering fra bilen p vei opp til hytta... For yeblikket spilles The Weekend p full guffe mens det gjenstr en halvannen time til vi er fremme! Hytta virker sjeldent fristende, men jeg m innrmme at jeg ser frem til en helg med brettspill og dagsturer i fjellet! Loveit!! ♥ Donkeyboy - Downtown Drake - Marvins Room Selena Gomez - Good For You A$AP Rocky - L$D Tove Lo - Nor On Drigs // Musikk er et helt klart must for min del p timeslange bilturer som dette! Over finner dere mine topp 5 lter akkurat n!

Late morning

Hei og god morgen! Ble en sen morgen og frokost for min deletter netflix maraton i gr kveld. N er jeg i pakkemodus og snart p god vei oppover til hytta. M rlig innrmme at jeg ser frem til et par aktive dager medgturer og snurring (obligatorisk turmat) p fjellet, n sommesteparten av dagene har vrt late fra min side! // Snapshot av en litt for sen frokost i dag - Ristet toast med egg og avokado... NAM!! ♥