BLOGGEN ER FLYTTET!

Dere finner den nye bloggen på https://nouw.com/linneliassen

- Vippefin -

I skrivende stund ligger søss og jeg slengt på sofaen med dyna over oss og tar livet med ro, rett å slett. Ikke eremye lekser på skolefronten heller noe som er relativt diigg!! Befinner meg nå i "helvetes perioden" som de så pent har kalt det... ogmed tanke på at jeg syntes det er ganske såchill er jeg rimeligfornøyd. - Ellers ble det en aldri så liten tur til Oslo cityy etter skolen i dag hvor jeg satt på vippe-extensions hos Pille Joosep.Var ganske spent på resultatet i og med at jeg aldri har tatt det før, men herlighet så fint det ble...storfornøyd!! Ikke minst er detsyykt deilig og ikke måtte tenke på mascara om morgenen og å til en hver tid vite hvor vippetanga er. Shmud:PP Behandlingen fikk jeg sponset, og jeg skal selvfølgelig diske opp med ett innlegg i nærmeste fremtid med bedre bilder av vippene, såstay tunedfolkss :)) ∇ // Verdens diggeste genser (over) ble også med meg hjem i dag. Har vært på evig jakt etter enoversizedgenser jeg kan "pakke" meg inn i på k...

Når tiden går for fort...

... for kun noen dager siden smilte jeg av tanken om at detendeliiig er ferie og at jeg skulle utnytte den til de grader, men hersitter nå jeg da... kun få timer før oppmøte i klasserommetogmed følelsen at ferien aldri har vært kortere. Huff denne tida altsååå... Kjenner jeg blir litt skremt over hvor fort den går til tider når ting jeg har sett frem til i en evighet er over før jeg vet ord av det. Menmen sånn ere si, tenker jegslår fra med den tanken nå og nyter heller de siste timene av ferien. Skal hive i meg litt mat nå før jegtar turen til Spa hotellet for å trene litt osv. // Over ser dere et bilde av skoene jeg snakket om i sist innlegg btw. Syntes selv de er dritkuleog digger designet. Et stort pluss er at de også er syktcomfyå gå med i tillegg til at de er super lette. Elsk elsk♥ De er av merket "asfvlt" og dere kan finne flere modeller HER ∇

Hjemreise

Eyy nå er jeg så happii som det går an å bli! Familien stoppet i Lillehammer ei litta tur for å spise osv og jaggu fant jeg ikke et par sko jeg ønsket meg leenge... Skoene er fra merket "asfvlt" og er så kule at de bare måtte være med hjem!! Så nå sitter jeg i bilen overlykkelig og mildt sagt småfornøyd (riktig nok 900kr fattigere) ♥ Bilder kommer såklart senere! ∇ - Nå tenker jeg å sette på KUWTK for å fordrive tiden i bilen, og satser på at de tre timene som gjenstår går fort som fy... Blir deilig og komme hjem til senga si nå ja og verdens beste chilikakao, hehe! Vi snakkes

KAKAO-TID

God morgen mennesker! Starter dagen med en over middels deilig kakao foran peisen før det bærer ut på fjelltur igjen! Kroppen min er mildt sagt greit sliten ett gårsdagen så hadde gjort meg lite om det endte med innedag istedenfor... Ellers blir det mest sannsynlig en tur ned til Lillehammer litt senere for å spise og kikke litt i butikker osvosv. Er på evig jakt etter verdens smudeste oversized genser til å pakke meg inn i, så forhåpentligvis blir det med meg en genser eller to tilbake til hytta igjen! Nå er det ut av joggisen og ut på tur folks - SNAKKES ∇

Skeikampen

Heisann I dag våknet jeg ganske uvitende om at planen for dagen var å gå en fjelltur på ikke mindre enn 2 mil... Må ærlig inrømme at jeg var lite gira på det med tanke på at formen ikke var helt på topp og jeg var greit mer keen på en rolig-inne-dag på hytta med kakao og netflix foran peisen. Likevel kan jeg ikke legge skjul på at det var relativt deilig å komme seg ut i den herlige høstlufta til tross for at det tok oss seks lange timer. Går fort sånn når jeg og bigsiss er på tur si, blir mye skravling og tøysing! - Etter en varm og veldig etterlengtet dusj ligger vi nå slengt på sofaen iført joggisen og venter på at Line jorda rundt skal starte. Skal ikke se bortifra at melkesjokoladen og potetgullet kommer fort frem på bordet heller si! Prekas ∇

Hytta neste

Iført joggisen og med laid back beats lista på ørene, befinner jeg meg nå på toget på vei opp til Lillehammer. Hytta ligger riktig nok et stykke unna Lille på Skeikampen som det så fint heter! Kjenner jeg ser frem til å komme frem nå... lite som er like herlig som hytta nå med alle høstfargene og avslappende dager inne foran peisen... Ahh løøvit!!

This day

Dagen idag startet en del tidligere enn forventet da naboen bestemte seg for å sprenge i hagen klokka syv om morran. Veldig lite innafor for vår del som lukka øynene 03:30 presis i går! Ahh, jaja... På den positive siden får vi litt mer ut av dagen å da istedenfor å dra oss til langt ut på ettermiddagen! Ellers blir det en tur inn til Oslo litt senere for ei aldri så litta shopping si og pakking i kveld til hytta i morra. Vi prekas

Todays

// Snapshots fra dagen i dag

Zzunday

Heisann! For øyeblikket sitter jeg og en venninne godt plassert i solstolene på verandaen iført bikini og shorts og nyter varmen til de grader. Etter en sen kveld på oss i går unnet vi oss å sove lenge idag og lagde en digg frokost med amerikanske pannekaker og egg og bacon. Nam!! Om litt tenker vi pakke ned grillpølsene og badetøy og dra til et vann i nærheten. Sommer´n ekke helt over ennå si! Snakkes

this day

Heisann! Etter gårsdagens treningsøkt på Akropolis våknet jeg idag tidlig med tidenes stølhet og en kropp som nektet å bevege seg. Kjenner jeg angrer litt dagen derpå med tanke på at det tok meg evig lang tid å komme meg opp fra senga, menmen. Ellers har dagen gått til prosjekt jobbing og en tur til byen med Frida! Nå skal jeg ta turen til Asker for å besøke mormor noe som blir koselig, har ikke sett henne på en evighet! Snakkes

snapshots lately

// Følg meg gjerne på INSTA her ♥

Yesterday

God søndagskveld! Beklager dårlig oppdatering, har vært stresset med litt forskjellig i det siste, så bloggingen har blitt nedpriotert og glemt litt bort. Skal skjerpe meg! - Ellers kan jeg fortelleom en koselig bursdag for Tiril, Rikke og Linn i Drammen i går. Var en kjempehyggeligfeiring på Børsen med mye godsnakk og masse god mat! - Idag derimot har vært en slækkdag for min del... våknet ikke senere en kvart på ett hvor det var egg og bacon til frokost, og en dag på sofaen for å se siste etappe av Tour deFrance i vente. Gøy!! Imorgen drar jeg og noenflereinnover til Ekebergsletta og Norway Cup for å se på kjente som spiller!Er en fast tradisjon, så blir gøy og se hvordan stemningen er der i år!! - Nå skal jeg og resten av fammen slenge oss ned på sofaen og nyte søndagskvelden med te og film! Ha en fin kveld allesammen. ♥

Spa days

Heisann! Har hatt et lite fravær fra bloggen på grunn av et oppussings prosjekt hjemme som har tatt myye tid.Heldigvis er vi snart i mål, noe jeg ser veldig frem til! Ellers tok mamma og jegbåten over til Son Spa i forgårs forå ta en velfortjent pausemidt i oppussingen. Må si vi koste oss med behandling, god mat og ikke minst muligheten til å slappe heelt av. Herlig!! Nå ligger jeg og en venninne i solsteikai håp om å få litt farge på kroppen, før vi tar turen bort til sentrum for åta oss en is... - Tenker forresten å legge ut en konkurranse til dere veldig snart som er verdt og få meg seg, så stay tuned!!

Olympus PEN E-PL7

Heei! For noen dager siden bestemte jeg meg for å invistere i et kamera fra Olympus! Finally!! Har sikkert siklet på dette kameraet et år nå, og er sååfornøyd etter å ha testet det ut et par dager. Ikke bare er kameraet bra, men designet er også helt fantastisk. Elsker at det har en litt gammeldags look samtidig som den er moderne! Jeg kjøpte kameraet i Japan Foto sine butikker og brukte rundt 8 000 på det totalt (Dette var inkludert et 45mm 1.8 objektiv, forsikring, og minnekort). Må inrømme at jeg var ganske så usikker om jeg skulle kjøpe eller ikke i og med at prisen er såppasstiv... men angrer virkelig ikke et sekund og mener det er verdt hver krone!! Olympus 14-42mm standarlens (til venstre) - Dette objektivet er det som følger med når man kjøper kameraet ogogså det jeg har tatt mest i bruk. I og med at det er så lett og litekan man ta det med overalt! Når jeg skal i bursdag eller bare ut å spise tar jeg alltid med 14-42mmda det både er super kvalitet og zoom muligheter. Er og...

Sunday

Heihei! Etter en langtur i fjellet i dag også, gjenstår det kun litt vasking og rydding av hytta før vi tar turen hjem igjen.Er ganske så kjølig her oppe så skal bli deilig og komme hjem til kysten hvor temperaturen er litt høyere, hehe. Ellers har jeg siste jobbvakt i morgen, så gjenstår det kun noen dager før vi drar nedover til Frankrike, eyy!! Skal bli digg med solfyllte dager ved bassenget,soling og ikke minst masse god mat!Skal til et sted som heter Lyon og blir der i noen uker. Har hørt masse bra om stedet så regner med at dette blir bra♥ //Bildene er fra Torsdagen hvor kvelden ble avsluttet medsolnegang under dyna på verandaen hjemme. Kos!

Ut på tur

Hei venner! Idag ble den en tidlig frokost førvi tok fotturen opp til Ormtjernkampen et lite stykke unna hytta. Begynner å bli en stund siden sist ordentlige fjelltur som dette, så må inrømme det gikk ikke like lett som jeg hadde trodd. Jaja... kos var det ihvertfall med en times solig og matpause på toppen! Nå står det hjemmelaget pizza og filmkos på tur etter jeg har hoppet i dusjen og slengt på meg joggisen, digg!! ♥

On the road

Halo! En aldri så liten oppdatering fra bilen på vei opp til hytta... For øyeblikket spilles The Weekend på full guffe mens det gjenstår en halvannen time til vi er fremme! Hytta virker sjeldent fristende, men jeg må innrømme at jeg ser frem til en helg med brettspill og dagsturer i fjellet! Loveit!! ♥ Donkeyboy - Downtown Drake - Marvins Room Selena Gomez - Good For You A$AP Rocky - L$D Tove Lo - Nor On Drigs // Musikk er et helt klart must for min del på timeslange bilturer som dette! Over finner dere mine topp 5 låter akkurat nå!

Late morning

Hei og god morgen! Ble en sen morgen og frokost for min deletter netflix maraton i går kveld. Nå er jeg i pakkemodus og snart på god vei oppover til hytta. Må ærlig innrømme at jeg ser frem til et par aktive dager medgåturer og snurring (obligatorisk turmat) på fjellet, nå sommesteparten av dagene har vært late fra min side! // Snapshot av en litt for sen frokost i dag - Ristet toast med egg og avokado... NAM!! ♥